Main Responsibilities

Als IT Support Officer ben jij het eerste aanspreekpunt voor de collega’s bij technische vragen en problemen. Je zorgt voor een vlot draaiende IT-omgeving en ondersteunt gebruikers op een enthousiaste en servicegerichte manier.

Requirements

  • Je installeert nieuwe computers en configureert gebruikers in Active Directory.
  • Je registreert IT-materiaal nauwkeurig en houdt alles netjes up-to-date.
  • Je beheert en installeert mobiele toestellen (smartphones, tablets,...) van medewerkers.
  • Je voert kleine herstellingen uit aan hardware (schermen, harde schijven, etc.).
  • Je biedt eerstelijnsondersteuning aan collega’s bij het gebruik van hardware en software.
  • Je bouwt mee aan een interne kennisdatabank met duidelijke handleidingen en oplossingen.
  • Je signaleert proactief IT-noden en doet verbetervoorstellen om onze werking future-proof te maken.

Aalst

Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. File cannot be higher than 10MB.
Thank you! We received your application!
Whoops, something went wrong!
Please try another time.
Looking for an IT copilot?

Ready to talk about your digital challenges or looking for your next career opportunity? Let’s connect!