ONSITE IT SUPPORT

DESCRIPTION

FUNCTIEOMSCHRIJVING

  • Als Onsite IT-support engineer sta je in voor HW en SW support bij de gebruiker.
  • Je repareert PC’s/Portables en printers.
  • Daarnaast sta je samen met je collega’s in voor de installatie van nieuwe werkposten ( hardwarematig + imaging).
  • Je installeert nieuwe software en lost SW-matige problemen op ( Windows, connectivity, mail, apllicaties, ….) ; kortom all- round troubleshooting.

 

UW PROFIEL

  • PC-minded
  • Goede kennis van Hardware: PC/ portable en/of printer (imaging
  • Basiskennis van LAN/WANGoede kennis ITIL Foundation V3
  • Goede kennis ITIL Foundation V3
  • Goede kennis Windows XP/7 en Office
  • Goede kennis van Active Directory
  • Goede kennis van Nederlands en Frans
  • Een eerste werkervaring van 6 maanden in een soortgelijke functie
  • Hands on mentaliteit – teamspeler – zelfstandig – leergierig

 

ONS AANBOD

  • Boeiende functie in een innnovatief bedrijf
  • Interessant salaris met extralegale voordelen (firmawagen,…)
  • Reële doorgroeimogelijkheden
  • Vernieuwende technologieën
  • Kwalitatieve opleidingen

OTHER JOBS

E-Resourcing – IT Helpdesk

E-Resourcing – IT Helpdesk DESCRIPTION We are looking for a Helpdesk for one of our client in Hasselt. Tasks Log

IT Helpdesk

IT HELPDESK DESCRIPTION We are looking for a Helpdesk for one of our client in Hasselt. TASKS Log every Incident

Helpdesk Agent

Helpdesk Agent DESCRIPTION FUNCTIEOMSCHRIJVING De ICT Service/Helpdesk Agent is “the single point of contact” voor eindgebruikers met vragen of problemen

Close Menu