Helpdesk Agent

DESCRIPTION

FUNCTIEOMSCHRIJVING

  • De ICT Service/Helpdesk Agent is “the single point of contact” voor eindgebruikers met vragen of problemen met ICT.
  • Hij/zij lost de dagdagelijkse IT-problemen op waarmee de gebruikers geconfronteerd worden.

 

UW PROFIEL

  • PC-minded
  • Gebeten door de informaticamicrobe
  • Basiskennis van LAN/WAN
  • Goede kennis ITIL Foundation V3
  • Goede kennis Windows XP/7 en Office
  • Kennis van Active Directory is een plus
  • Communicatief & teamplayer
  • Registratie van gebruikersmeldingen: documenteren en afhandelen
  • Goede kennis van Nederlands en Frans
  • Een eerste werkervaring van 6 maanden in een soortgelijke functie

 

ONS AANBOD

  • Boeiende functie in een innnovatief bedrijf
  • Interessant salaris met extralegale voordelen (firmawagen, ….)
  • Reële doorgroeimogelijkheden
  • Vernieuwende technologiën
  • Kwalitatieve opleidingen

OTHER JOBS

E-Resourcing – IT Helpdesk

E-Resourcing – IT Helpdesk DESCRIPTION We are looking for a Helpdesk for one of our client in Hasselt. Tasks Log

IT Helpdesk

IT HELPDESK DESCRIPTION We are looking for a Helpdesk for one of our client in Hasselt. TASKS Log every Incident

Onsite IT Support

ONSITE IT SUPPORT DESCRIPTION FUNCTIEOMSCHRIJVING Als Onsite IT-support engineer sta je in voor HW en SW support bij de gebruiker.

Close Menu